• Space

Екскурсійний маршрут

с.Татарів – г.Хом’як – г.Синяк – г.Малий Горган – с.Татарів

Загальна протяжність – 26 км. Висота виходу – 770 м. Найвища точка – 1665м. Тривалість – 2 дні.

Найпростіший вихід на вершину починається з дороги на Паляницю, або більш відомий на сьогодні відпочинковий комплекс «Буковель». Через 1 км від розвилки, де основна дорога повертає на Яблуницький перевал, праворуч у лісі знаходимо стежку типу «райтшток». Вона проходить на початку правим схилом долини потічка, що починається з-під гори Хом'як.

Далі стежка серпантином впевнено виводить на невелику полянку на сідлі між вершинами Хом'як і Гребля. Її називають полониною Бараня. З полонини на вершину Хом'яка угору, спершу рідким лісом, а далі заростями жерепу веде добре вторована стежка. На маківці гори встановлена скульптура Матері Божої. В усі сторони з цієї гори майже ідеально конічної форми, яка впізнається з багатьох близьких і далеких хребтів, відкриваються дуже гарні краєвиди. У східному напрямку, правіше від телевізійної вишки на Рокиті Великій видно Горган Бурячківський. Розповідають, що на схилах цієї гори Довбуш випробовував молодих опришків. Новобранець мусив вибратись на круту скелю і не здригнутися від помаху сокири.

З Хом'яка сходимо знову на полонинку Бараню. Тут повертаємо наліво, на дорогу, що веде лісом попід вершиною Хом'як. Недалеко від полонини Бараня є джерело, що витікає зі схилу гори. Досить швидко виходимо на розлогу полонину Хом'яків. Перетинаємо її гребенем у північно-західному напрямку і починаємо підйом на Синяк доброю стежкою, що веде повз полонину Томнатик лінією хребта. Стежка виводить на великі розсипи каменів з окремими острівцями жерепу. Через 3 км виходимо на широку головну вершину Синяка, з якої відкриваються чудові краєвиди. Але ще краще розглянути групу вершин Добушанки можна з Малого Ґорґану, що знаходиться на відстані близько 3 км від головної вершини.

Повернувшись з Синяка на полонину Хом'яків, у її північній частині спускаємось до межі лісу. Там знаходимо стежку у західному напрямку, що траверсує північно-східний схил Синяка нижче від заростів жерепу. На розвилці через декілька сотень метрів повертаємо на дорогу, що йде правіше. Вона виводить на давній «цісарський» шлях, яким рухаємось до одного з витоків річки Женець. Звідти стежкою вздовж потоку виходимо до Женецького водоспаду.